İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Yoğun Bakımda Olan Hastaya Abonelik Yapıyor

Vodafone Yoğun Bakımda Olan Hastaya Abonelik Yapıyor

Vefat eden babamın abonesi olduğu Vodafone hattına; yoğun bakımda olduğu ve telefonunu kullanmadığı halde, 6021 Eglencix servisi tarafından fatura yansımıştır. Otomatik ödeme talimatından servisin ücretinin ödendiğini tespit ettik. Vodafone'a bu servisin tarafımızdan onaylanmadığını, mesajın geldiği tarihlerde (mesaj da gelmedi) babamın bilinçsiz olarak yoğun bakımda olduğunu, hastane raporlarının da bulunduğunu söylememize rağmen; Vodafone'un bu durumda kendilerinin hiçbir yaptırımın olmadığını belirterek bize yardımcı olmamışlardır. Müşteri hizmetlerinin tek söylediği servisi iptal etmemiz gerektiği ve istememiz durumunda olayı Savcılığa taşımamızın opsiyonunu söylemiştir. 1 ay önce servisi iptal etmeme rağmen hala bu ay ücreti faturaya yansımıştır. Konunun çözümü için gereğinin yapılmasını rica ederim.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget