İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Bağatır Estetik Ekstradan Talep Edilen Ücret.

Bağatır Estetik Ekstradan Talep Edilen Ücret.

2013 yılında U*** beyin QNB Finansbank'lı olarak bize sunmuş olduğu 1500 TL bitene kadar lazer epilasyona başladım. Fakat herhangi bir sözleşme yapılmadı sadece dosya oluşturdular. 13/05/2017 tarihinde orada çalışanlardan biri arayıp U*** bey artık yok öldü eşi devraldı 150 TL her işlemde ödeme alacağız F***Hanım böyle istiyor dediler. Sözleşmeye yazdırsaydınız diye de saygısızca konuştular. Benim işlemim zaten %90 sonuç gösterdi ben neden kalmamış tüye çıktıkça alt tarafı atış yapacaklar 150 TL ücret ödeyeyim. Farklı bir estetik merkezine gidiyorum 7 yıldır 11 ay sadece ücret aldılar kalan 6 yılda hiç ücret ödemiyorum çıkanlara atış yapıyorlar. Tüm vücut için giden arkadaşlarıma da aynı şekilde. Bu firma tam tüccar olmuş gerçekten çok müşteri kazandırdım ama bundan sonra tüm sosyal medyaya sizi eleştireceğim. Bu kadar saygısızlık olmaz. Yazık günah ayıp. İnsanları bu şekilde kullanmanız gerekir.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget