İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom 5 Mart 2017 Tarihli İki TL Yüklemesinin Biri Yapılmadı

Türk Telekom 5 Mart 2017 Tarihli İki TL Yüklemesinin Biri Yapılmadı

Operatörü Avea olan B*** kullanıcısıyım. Kredi kartı ile yükleme yapmama rağmen lira yüklenmeyince, başka bir kartla işlemi yeniledim. İki karttan da para çekilmiş birinden TL yüklenmiş. Şikayet sitelerine durumu anlattım " Merhabalar, yukarıdaki numaraya birkaç kez TL yüklemesi yaptım. Bunlardan iki tanesine bankanın ödeme alındığı mesajı geldi:05.03.2017 tarihli mesajda iki yükleme toplamı kadar bakiye bildirimi yapıldı bu mesaja göre mevcut bakiyem: 36 TL 72 Kr. buna karşın bugün hattım kapalı. Umarım sorunun kısa sürede çözümü mümkün olur. " Verilen cevapta "Sayın A*** U**, şirketimize ulaşan bildirimine ilişkin gerekli incelemeler yapılmış ve inceleme sonucu aşağıda bilgilerinize sunulmuştur. 555385**** numaralı hattınızın arama yapması sistemlerimizde aktif durumdadır. Hattınızın arama yapmaya engel bir durum tespit edilmemiştir... " Sonraki şikayetim ise sitede yok.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget