İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

İnanlar Otomotiv Samandıra Şubesi Verdiği Sözü Yerine Getirmiyor.

İnanlar Otomotiv Samandıra Şubesi Verdiği Sözü Yerine Getirmiyor.

Samandıra inanlar otomotiv'den 2014 yılında ablama i10 2015 yılında kendime i20 2016 yılında ablama tekrar i20 ve 2017 yılında en yakın arkadaşıma i20 marka araç satın aldık. Sigorta ve kasko yenilemek için beni aradılar. 12/05/2017 tarihinde kasko ve sigortamı yenilemek için bayiye gittim. Kaskomu ve sigortamı sorunsuz bir şekilde yeniledim. Bana bunun karşılığında "200 TL tutarında ilk bakımda işçilikten düşüleceğine dair bir indirim taahhütnamesi" verdiler. Islak imza ve kaşeli servise indim ve yıllık bakımımı da yaptırmak istedim. Elimde kendi verdikleri indirim taahhütnamesi olmasına rağmen "184 TL işçilik ücreti" yansıttılar. Saatlerce uğraştıktan sonra "100 TL kullanabileceğimi" söylediler. Sinirlenip dışarı çıktığımda elinde telefon biri geldi benimle mi yoksa telefonla mı konuştuğunu anlayamadığım kişi "indirim kağıdımı istedi" vermek istemeyince arkasını dönüp uzaklaştı.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget