İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

D-Smart Aboneliği İptal Etmiyor Mağdur Etmekte Üstünüze Yok

D-Smart Aboneliği İptal Etmiyor Mağdur Etmekte Üstünüze Yok

D-Smart verdiği taahhüdü yerine getirmediği için,02.05.2017 tarihinde D Smart TV aboneliğimi 14 günlük cayma süresi içinde olduğum için 0850 266 02 66 numaralı telefonu arayarak iptal talebinde bulundum. Bana iptal işlemini başlattıklarını ve beni arayacaklarını söylediler. Bir kaç kez aradılar fakat iptal etmek için değil ikna etmek için aradılar. Tabii ben kesinlikle iptal etmelerini istediğimi söyledim. Her seferinde tamam dediler. Ama iptal etmediler. Bugün 15.05.2017 ve benim iptal talebimin üzerinden 13 gün geçti ne arayan var ne soran. Bugün yine ben müşteri hizmetlerini aradım iptal talebim ne oldu diye bana iptal dilekçeniz ulaşmamış dediler halbuki defalarca kez konuştuk kimse benden iptal dilekçesi istemedi. Bugün iptal dilekçesi istediler şaka gibi. Bağlatmak ayrı dert iptal etmek ayrı bir dert.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget