İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Doğu Tv'deki Kahve Makinesi Sipariş Ettim Cezve Çıktı

Doğu Tv'deki Kahve Makinesi Sipariş Ettim Cezve Çıktı

Doğu TV'de reklamlarda çıkan 49.90 TL'lik çok amaçlı kahve makinesi siparişi verdim. Kargo dahil 65 TL ödedim. Paketi açtığımda cezve çıktı ve şok oldum. Sipariş verdiğim yeri yani Doğu TV'yi tekrar aradım yalan söylediler. Telefonu yüzüme kapattılar ve beni bloke ettiler. Tekrar arayınca telefon kapanıyor yani aranmıyor artık. Faturada yazan numarayı aradım, böyle bir numara yok diyor aradığınızda. Bu insanlar art niyetli. İnsanları kandırıp paralarını dolaylı yönden alıyorlar. Lütfen yardımcı olun.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget