İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone 3 Aylık Vergiyi Peşin Aldı

Vodafone 3 Aylık Vergiyi Peşin Aldı

Yeni bir Vodafone hattı aldım. İlk defa kullanayım dedim ancak burnumdan getirdiler. Daha 1.5 ay olmasına rağmen 3 aylık vergi peşin kesildi, paket yüklemesi gerçekleştirdim ve paket kendiliğinden yüklenecek dendi ama paket yüklenmedi ve tüm TL'lerim sıfırlandı boş yere. Bu sorunu müşteri hizmetleriyle 5 farklı kişiyle görüştüm kimse dönüş yapmadı ve çözüm sunmadı. İyi ki bu durumu yaşadım tecrübe oldu bana. Hattımı en uygun zamanda taşıyacağım. Müşteri hizmetlerine kaç defa şikayette bulundum ama ne kimse aradı ne de mesaj atma tenezzülünde bulundular.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget