İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Derimod Bot Hala Elime Geçmedi

Derimod Bot Hala Elime Geçmedi

Siz ve sizin gibi firmalara yazıklar olsun. İnternet üzerinden aldığım bot bugün 3.hafta olacak hala elime geçmedi. Nasıl oluyor bilmiyorum telefon bilgisi hatalı olduğunu iddea edip UPS Türkiye ürünü geri göndermiş. 27 yıldır aynı adresteyim ve 98 yılından beri aynı numarayı kullanıyorum! Tekrar Derimod'la iletişime geçim botumun peşine düştü. Ürün depoya çıkış için bildirilmemiş. Arıyorum personel sağlıklı bilgi veremiyor. UPS Türkiye ve Derimod'un kuklası oldum. Dilerim bana 3 haftada çektirdiklerinizi Allah.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget