Online alışveriş ile aldığım 31 TL'lik kumbara için mağazada teslimat seçeneğini seçmiştim. Eşin Kanyon Zara Home' ye gidip ürünü almak istediğinde sipariş mailini istemişler. Ürün sipariş numarasını dahil elimizde olmasına rağmen ürünü maili gösteremediği için vermemişler. Neden böyle saçma bir uygulamanın olduğunu açıklamanızı istiyorum ve ürünü adresime kargolamanızı da. L**, D** bile isimle işlem yaparken siz Zara Home olarak çok vasat bir yaklaşımdasınız. 1500 TL'lik ipek bir ürün olsa diyeceğim tedbir amaçlı, 30 Liralık kumbara için mağazaya kadar gelmiş eşim, bebeğimiz kuvözde, ben ameliyatlıyım durumu da izah etmiş ufaktan, yine de ürün verilmemiş bir de ürün içeride zaten gibi açıklamalar yapılmış. Hepsini geçtim sipariş kodu ile neden işlem yapamıyorsunuz bunu açıklar mısınız?
Yorum Gönder