İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Kasıtlı Olarak Hattımı Kesti.

Türk Telekom Kasıtlı Olarak Hattımı Kesti.

Bugün tam 3 gün oldu. Telefon ve internetim halen arızalı. Arızalı olmasının nedeni ise kötü hava şartları, kablo arızası, portta ya da devrelerde yer olmaması falan da değil. Arızanın nedeni acemi bir Telekom personeli. Saha dolabında başka bir müşteriye tesis yapmak isterken bizim hattı kesiyor. Aklı neredeyse artık ya da hangi zihniyetle çalışıyorsa dolaptan teli sökmeden önce çevir sesi var mı yok mu diye kontrol bile etmiyor. Hadi bizi mağdur ediyor diğer müşteriyi de mağdur ediyor. Yeni bağlantı yaptığı müşteriye gitmemiş olsa gerek ki o müşterinin hattını da bizim ankastreye bağlamış. Şu an hattımda başka bir müşterinin çevir sesi var ve kimse ilgilenmiyor. Kötü niyetli biri olsam bu numarayla başka birilerini ararım. Lütfen biliyorum ki Türk Telekom 40 yıl daha geçse çalışma prensibini değiştirmez. O yüzden kısa kesiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget