İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Hattım Bir Türlü Açılamadı.

Türk Telekom Hattım Bir Türlü Açılamadı.

Geçen hafta Türk Telekom'u aradım kullanmakta olduğum V** hattımı Türk Telekom'a taşımak istediğimi söyledim telefondan değil de şubeden yapabildiklerini söylediler. Neyse sitesine girip beni aramaları için kayıt oluşturdum aradılar geçiş yapmak isteyip istemediğimi sordular neyse kayıtı onayladım 4 gün sonra hattım geldi ama hala hattım açılmadı. Bugün Türk Telekom'u aradım "kayıt oluşturulmamış burada öyle bir şey görünmüyor. " diyorlar, şubeye gitmeniz lazım diyorlar böyle bir şey nasıl olur hat bana ulaştı çünkü şimdi V** hattımın yeni fatura dönemi de başladı ne olacak!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget