İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom TTNET Resmen Müşterisini Avukata Sattı.

Türk Telekom TTNET Resmen Müşterisini Avukata Sattı.

Yıllardır TTNET kullanıcısıydım. Şubat ayında taahhüdüm bittiği için kapatma dilekçesi gönderdim. Nasıl olsa geri dönüş yapıp internetim kapatılmadan yeni taahhüt yapmayı düşünüyordum ama geri herhangi bir dönüş yapılmadı ve internetim tamamen kapatıldı. Buna istinaden geçmiş dönemde kaç kez arayıp internetimi tekrar açtırmak istememe rağmen hiçbir geri dönüş olmadı. Ta ki hiç haberim olmayan ödemesi unutulmuş 2 taksitim icraya verilip avukatın beni arayıp 140 lira olan borcu 361 lira olarak hemen ödeme olmazsa arabama haciz geleceğini söyleyene kadar. Ben bunları yaşadım ya artık tek amacım iş yerim eşimim kardeşimin arkadaş halam teyzem kısaca tüm sülalemim önce ev telefonunu TTNET'ini sonra Türk Telekom mobil hatlarını iptal ettirmek için uğraşmak olacak. İnsan 1 kez arar şu kadar borcunuz var avukata verilecek falan diye resmen 10 yıllık müşterinizi hiç olmadık yere avukatlara sattınız.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget