İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Honda Motosiklet Spacy Alpha Garanti Kapsam Sorunu.

Honda Motosiklet Spacy Alpha Garanti Kapsam Sorunu.

2016 yılında Şanlıurfa Honda Elif Motor bayisinden sıfır Honda Spacy Alpha aldım. Sözde garantili. 2017 yılında 8.000 km bakımına gönderdim. Tüm bakımlarını eksiksiz ve serviste yaptırdım servisten geldikten 1 gün sonra hareket halindeyken kendiliğinden gaz almaya başladı servise gösterdiğimde enjeksiyon sisteminde bulunan sarı bir kapak bulunmakta düzeltmek isterken tamamen bozdular. Fabrikaya giden parça kullanıcı hatası diye garanti dışı bırakıldı. Parçayı 525 TL karşılığı yenisiyle değiştirdim şimdi ise gaz verirken boğuluyor. Buna da kullanıcı hatası deyip tamirini yapmıyorlar. Hatta tamirini yapamıyorlar. Her defasında bana 1 hafta kullanın kendiliğinden düzelir denmesine rağmen halen düzelmedi. Anlamadığım enjeksiyon sisteminin içindeki parçayı nasıl kullanıcıya mal edebiliyorlar. Taktıkları parça düzgün çalışmıyorsa nasıl yine kullanıcıya mal edebiliyorlar.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget