İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Bana Sormadan İkna Olduğum Gerekçesiyle İptal Başvurumu Kaldırdı.

Türk Telekom Bana Sormadan İkna Olduğum Gerekçesiyle İptal Başvurumu Kaldırdı.

29.04.2017'de başlangıçlı 10310947683 müşteri no. ile 3 aylık internet paketi aldım. 12 gün içinde bağlantı sağlanamadı. Arıza kaydı açtırdım. Kimse gelip ilgilenmedi. 10.05.2017 tarihinde müracaatımın iptalini istedim. Bugün (15.05.217) tarihinde Türk Telekom Aydın-Didim şubesinde fatura sorgulaması yapılmasını istedim. Görevli, beni ikna ettiklerini ve bu nedenle yeniden hizmetin açıldığını sistemde o şekilde görüldüğünü belirttiler. Bu nedenle önceki iptal başvurusunun kaldırıldığını belirtti. Böyle bir husus hiç olmadı (bu şekilde kendi hatlarını kullandığımı, bu nedenle faturayı ödetmeye çalışacaklarını ya da haklı çıkaracakları pozisyon yaratmaya çalıştıklarını tahmin ediyorum). Kim ne zaman nasıl ikna olduğum hususunun araştırılmasını, kayıtların incelenmesini, bilgim dışında yapılan bu işlemin ilgilerden hesabının sorulmasını, derhal kesilen faturanın iptalini istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget