İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Asus Teknik Servisi Çok Kötü.

Asus Teknik Servisi Çok Kötü.

Ocak 2016'da Asus k555ub-xo096t Intel Core i5 6200u 2.3GHz/2.8GHz 8 GB 1 tb laptop aldım. Aldığım günden beri hoparlörü çok az ses veriyordu. Birkaç ay sonra menteşesi klavyeden ayrıldı. Hemen Asus teknik servise verdim. Menteşe garanti kapsamında değiştirildi, hoparlör düzeltildi fakat bilgisayarı servisten aldığım günden beri hiç ısınma problemi yaşamadığım bilgisayar yarım saat çalıştığında ısınmaya ve çalışırken daha fazla ses çıkarmaya başladı. 1 hafta önce bir şeyler izlerken birden kapandı, şarja taktım, şarj olmadı ve bilgisayar açılmadı. Ertesi gün tekrar teknik servise götürdüm. Teknik servis yetkili kişi birkaç gün sonra arayıp "kullanıcı kaynaklı bir hata olduğunu, sıvı teması olduğunu, garanti kapsamına girmediğini ve 2400 TL masrafı olduğunu" söyledi. Kesinlikle bunu kabul etmiyorum, asla sıvı teması olmadı. Bu teknik servisin hatasıdır.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget