İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Arasta Teknik Bahçelievler İstanbul Tamir İşleminin Sonucu Hüsran

Arasta Teknik Bahçelievler İstanbul Tamir İşleminin Sonucu Hüsran

Bahçelievler'de bulunan Arasta Teknik isminde beyaz eşya tamircisi hakkında yaşadığım mağduriyeti sizlerle paylaşmak istiyorum. Arızalanan bulaşık makinemin su almaması sorunu ile taraflarına ulaştım. Sorunu giderdiler makineyi teslim ettiler (290 TL ödedim) fakat teslimattan hemen sonra cihazdan tuhaf seslerin çıktığını fark ettim. Kendilerine durumu izah ettim yetkili arkadaşı yollayacaklarını söylediler. 1 hafta boyunca her gün servisi aradım 1 hafta sonra geldiler. "Makinenin motoru bozuk" dediler. "Servisten 2 hafta önce gelen makinenin motorunun nasıl bozulduğunu eğer bozuksa serviste neden fark edilmediğini öğrenebilirim" dediğimde "haklısınız belki de araçta gelirken sarsıntıdan dolayı olmuştur" cevabını aldım. Bu durumu kabul eden firma sonrasında teknik servis ekibini yollayıp tekrar ücret talep ederek makinenin tamiratının yapılacağını söyledi. Lütfen bu yorumları dikkate alın.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget