İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Cicekcibiziz.com Gönderilmeyen Ek Hediyenin Parası Alınıyor.

Cicekcibiziz.com Gönderilmeyen Ek Hediyenin Parası Alınıyor.

704261863 numaralı siparişimde vermiş olduğum ek hediye, sipariş sırasında teslim edilmemiştir. Ayrıca gelen meyvelerin taze olmadığı bilgisini aldım. Bu durumu bildirmek üzere 2 defa site üzerinden yazdım, cevap alamayınca Twitter'dan yazdım. Söyledikleri numarayı aradım, aşırı ilgisiz birisiyle karşılaştım incelenip döneceklerini belirttiler. Kimse aramadı, Twitter'dan tekrar yazınca yazımı da silmişler. Aşırı sorumsuz bir firma uzağından bile geçmeyin. Aldıkları para benim için hiç önemli değil ancak helal etmiyorum. Hizmet veriyorsanız doğru düzgün verin, veremiyorsanız bu işi yapmayın lütfen.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget