İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

LG Mobile Teknik Servis Sıkıntısı, Memnun Kalmadım

LG Mobile Teknik Servis Sıkıntısı, Memnun Kalmadım

2 sene önce bu LG denen firmaya bulaştım. LG G3 marka telefon satın almıştım. 1. senesinde yazılımsal bir hata oluştu ve telefonu servise gönderdim. Normal şartlarda aynı telefona sahip arkadaşım aynı hatadan telefonu gönderdiğin de, hemen değişim yapıp, LG G5 gönderilmişti (bana neden yapılmadı anlamadım! Hata aynı idi). Telefon servisten geldikten sonra, ana kart değişmiş ve yeni bir IMEI numarası verildiği yazıyordu servis işlemelerinde. Daha sonra bir SMS geldi. "telefonunuz kayıt dışıdır, lütfen IMEI numarasını kayıt ettirin. " Bende telefonu aldığım yere bu SMS'i gösterdim. "eski IMEI numarasıdır. Kapansın önemli değil! " denildi. Şimdi telefonumu kayıt dışı diye yeniden teknik servise gönderdim. Nasıl olabiliyor da faturalı aldığım ürün, teknik servise gittikten sonra, IMEİ kayıt ettirilmeden bana "halledildi" olarak gönderilebiliyor.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget