İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Bağlantı Ücreti Adı Altında Alınan Ücret.

Türk Telekom Bağlantı Ücreti Adı Altında Alınan Ücret.

12.05.2017 tarihinde yeni internet başvurusunda bulundum. Sözleşme için iş yerime gelen TTNET çalışanı ile 35 Mbps hızında 50 GB AKN'li bir paket seçmiştik. Fakat eve kurulan internet 8 Mbps hızında ve 35 GB AKN'li bir internet. Öncesinde bana sizin mahallede fiber internet destekleniyor denildi. Sonradan da dalga geçer gibi desteklenmiyormuş denildi. Doğal olarak ben de iptal ettirmek istedim (cuma günü geç olduğu için pazartesi gününe kaldı). Türk Telekom'a gittim ve iptal başvurusunda bulundum. Bana kurulum ve ağ bağlantı ücreti olarak ortalama 300 TL gibi bir ceza çıkar dediler. Bunu kabul etmiyorum. Sonuçta gelen iki kişinin yaptığı şey sadece kablonun ucunu birleştirmek. Ortada kullandığım 3 günlük internet var o düşük hızda. Sadece onu ödemeyi kabul ederim. Gereğinin yapılmasını istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget