15.05.2017 tarihinde Vodafone' a kayıtlı olan hattımda, tarifesi devam etmesine rağmen, hiçbir onayım olmadan farklı bir tarife değişikliği yapılmıştır. Tarife değişikliğini mesaj atarak bildirdiler. Çağrı merkezini arayıp onayım olmadan nasıl tarife değişikliği yaptıklarını sorduğumda bir cevap vermediler, sonra arayın diyerek beni geçiştirmeye çalıştılar. Zaten yarım saat beklettikten sonra telefonu açıyorsunuz dedim, iptal edin dediğim de ise iptal edemeyeceğini 1 ay boyunca kullanmamın mecbur olduğunu, iptal edildiğinde de iptal bedelinin olduğunu söyledi. Hiçbir şekilde onayım olmadan farklı ücretle, farklı bir tarifeye geçiş yapmışlar ve beni farklı bir fatura ücreti ödemeye zorunlu kılmaya çalışıyorlar. Onayım olmadan yüksek fiyatlı fatura ödetmeye mecbur bırakıp, iptalinde de yine iptal bedeli çıkararak tüketiciyi mağdur etmektedirler.
Yorum Gönder