İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Personel Hatası Nedeniyle Mağdurum

Türk Telekom Personel Hatası Nedeniyle Mağdurum

11/04/2017 tarihinde internet ve Tivibu hizmeti almaya başladım ancak Tivibu'dan memnun olmadığım için iptal başvurusunda bulundum,iptal işlemimi yapan (T** G**) isimli hanıma "bunun iptal cezası maliyeti ne kadar olur" diye sorduğumda ekrandan bakıp "40 TL iptal cezası var" dedi. Kabul ettim "bu cezayı öderim" dedim,ancak fatura geldiğinde baktım ki "145 TL yansımış" bana. Kuruma gidip itiraz başvurusunda bulundum iptal işlemimi yapan bayanın müzekkere yazması gerektiğini söylediler,bende işlemi yapan bayana gittim durumu anlattım fakat kendisi çeşitli bahanelerle müzekkereyi yazma taraftarı olmadığını gördüm kendisine hatırlattım siz bana 40 TL yansır dediniz 145 TL yansıdığını söyledim kendisi ekrandan bakıp yansıyan fiyatı gördüğü halde müzekkere yazıp kendi hatasını kabul etmeyip suçu benim üzerime yıkmaya çalıştı lütfen bu yanlışlığı düzeltin.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget