İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Ulusoy Evden Eve Nakliyat Eşyalara Zarar Verdiler.

Ulusoy Evden Eve Nakliyat Eşyalara Zarar Verdiler.

24 Nisan günü bu firmayla çalışma gafletinde bulundum. İnternet sitelerindeki 444 2 957 numaralı telefonla kendilerine ulaştım. İnatla defalarca sorduğum halde Ulusoy firmasıyla ilişkileri olduğunu tekrar tekrar söyleyip bizi kandırdılar. Muhatap olduğum Y***** bey eve ekspertize geldi ve 1750 TL fiyat çıkardı. Yetmedi gittiğimiz yerde yürüme mesafesi var diye 300 TL fark istediler. Taşınma işlemi kolay olsun diye bütün eşyaları kendim kolileyip bantladım. Onlara kalan tek iş büyük parça eşyalarımı düzgün taşımaktı. Lakin onu bile beceremeyip evde kırılmadık hiçbir eşya bırakmadılar. Her açtığım koliden kırık eşya çıktı. Yetmedi bütün büyük eşyalarım zarar gördü kırılmadık mobilyam kalmadı. Buzdolabımın cami bile kırıldı ve hasarı karşılamamak için bizimle kavga ettiler. Daha önce de taşındım ama hiç bu kadar işini kötü yapan bir firmayla karşılaşmadım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget