İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Samsungwa.com.tr Telefonum Gelmedi.

Samsungwa.com.tr Telefonum Gelmedi.

20,04,2017 tarihinde beyaz eşya takımı aldım. Ürün kodu dw60m5040fs r bulaşık makinesi üzerinden, 24,04,2017 tarihinde telefon kampanyanıza katıldım, fatura ve servis formu kaydını yaptım, ödemesini de yaptım. Yaklaşık 24 gündür kampanyası olan telefon ile ilgili de 3 kez aradım. Buradaki şikayetleri de okuyunca Samsung kalitesine lafım yok; ancak yönetsel olarak çok ciddi düşündüm. Burada yazmak istemediğim: insanları birazcık saf gibi görmesinler. Kurulum bilgilerine ulaşamadıkları konusunda kendi yapılarını gözden geçirmelerini tavsiye ediyorum. Siteden kampanya onaylanırken kurulum için gelen servis görevlisinin verdiği evrak seri numarasını girmeme rağmen bir de evrakın fotoğrafını istediler onu da gönderdim, hangi seri numarasını hangi müşteriye teslim edildiği tarafınızdan nasıl gözükmez. Umarım beni haksız çıkarır ve Samsung süreci uzatmaz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget