İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Bilgim Dışında, Haklarım İhlal Edildi ve Benim Adıma Kararlar Verildi, Çıkış Yok

Vodafone Bilgim Dışında, Haklarım İhlal Edildi ve Benim Adıma Kararlar Verildi, Çıkış Yok

Paketimde tanımlı olan tarife dışında, tüm faturasızlara tanımlanan ek bir paketi benim bilgim dışında tanımlamışlar. Sürekli hattımdan 5 TL düşmeye başladı ve bir ay içinde neredeyse 150 TL'ye varan yükleme gerçekleştirdim. Eskiden 23 TL karşılığında aylık sabit bir paketim vardı yükleme yapınca bir ay olacak şekilde yükleniyordu. Müşteri hizmetlerini aradığımda bir uzlaşmaya varamadık. Daha yetkili birisi ile görüşmek ve kafalarına göre tanımladıkları bu tarifeden çıkmak istediğimi ilettiğimde böyle bir yetkilinin olmadığını ve bu durumun mümkün olmadığını iletti. Kafalarına göre fatura eklerken yetkili çok, çıkmak isteyince yetkili yok.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget