İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Haksız Fatura Israrı.

Vodafone Haksız Fatura Israrı.

Vodafone'a kayıtlı olan hattımı başka bir operatöre taşımam sebebiyle, son döneme ait 9 günlük Kıst dönem fatura tam olarak tarafıma yansıtılmıştır. Durumu müşteri hizmetlerine telefon ve mail yoluyla defalarca iletmeme ve her seferinde faturanın düzeltilerek tekrardan bilgi verileceği ve bu süre zarfında ödeme yapmamam gerektiği bildirilmiştir. Aradan iki ay geçmesine rağmen hala durum düzeltilmedi ve sürekli faturayı ödemem gerektiği aksi takdirde yasal takibat yapılacağı mesajı geliyor. Tüm mail ve telefon kayıtlarının mevcudiyeti ve BTK Kıst Fatura Uygulama Esaslarına rağmen tarafımdan haksız olarak tahsilat yoluna gitme çabası Vodafone'un müşteri memnuniyetini ne kadar umursadığını göstermektedir. Haksız faturanın düzeltilmemesi halinde ödeme yapmayacağımın ve yasal yollara müracaat edeceğimin bilinmesini isterim.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget