İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Net Nakil Sorunu Devam Etmekte

Vodafone Net Nakil Sorunu Devam Etmekte

Ben Vodafone Net'e nakil için 11 Nisan'da başvuru yaptım. Aradığımda sizi nakil için arayacaklar dediler ama 29 Nisan'a kadar aramadılar sonra ben arayınca "talebinizi alıyoruz, işleminizi öne almak için not alıyoruz" dediler "sizi arayacaklar" dediler. Bu olayı 4-5 kere gerçekleşti. Her aradığımda müşteri hizmetlerine "taahhüt sürem sabit kalacak mı" dediğimde "evet taahhüt süreniz değişmeyecek aynen devam edecek" dendi ama sonra onaylayınca 24 ay taahhüt oldu. Hem de 16 Mbit internetten 8 Mbit'e düşecek internetiniz dediler. Onu da kabul ettim artık sinirden ama hala yine aramadılar. Bende yemin ettim. BİMER, Tüketici Hakları Derneğine hepsine ileteceğim şikayetimi çünkü müşteri hizmetlerinin davranışları hiç hoş değildi bu işin peşini bırakmayacağım. Buraya yazma sebebim ise bana yardımcı olacak ya da yol gösterecek birini bekliyorum. Artık yeter bu şirketlerin para uğruna yaptıklarından bıktım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget