İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Honda Ayıplı Araç Satışı Sorunu Devam Ediyor

Honda Ayıplı Araç Satışı Sorunu Devam Ediyor

Elazığ Çelik Motor'dan aldığım aracım 2015 Honda Civic gecen Mart ayında çamurluk yanı çizildi. Kaldırıma sürttüm. Bunun üzerine kaportaya verdim, çamurluğu onarmak için tamponu da sökelim dediler. "Tamam" dedim. Sökünce içerideki tampon koruma ezik "bu kaza yapmış" dediler. Bende sıfır araç böyle bir şey yok dedim. Sonra tamponun içinde 15.03.2015 kalemle yazılı bir tarih ben aracı 05.06.2015 aldım dedim açtım firmaya K*** beyle konuştum beni orada birisine yönlendirdiler. Adama diyorum adam diyor ki yok öyle bir şey ya almadan önce nasıl olur da "tampon içine tarih atılır" dedim "dava edeceğim" dedim 1 yıldan fazla geçmiş siz yapmışsınız eğer dava ederseniz karşıda dava açar sizden tazminat alır böyle bir saçmalık olur mu" nasıl bir şey yapacağımı şaşırdım. Defalarca müracaat etmeme rağmen sonuç alamadım zaten servisleri saymıyorum eksik parça takmamı LPG ayarları namı diyeyimHonda hayal kırıklığı onda!

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget