İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Yasal Takip Şoku

Vodafone Yasal Takip Şoku

Yaklaşık 2 sene önce kadar almış olduğum hattı, bir arkadaşa kullanması için verdim. Bu artık 4 ay kadar ödememiş borç birikmiş yasal takibe gitmiş. 40 liralık fatura olmuş 2100 TL benim evime daha yeni kağıt geliyor kağıtta ne kadar olduğu, ne de nereye borçlu olduğum yazmıyor. Ben bu parayı öderim sorun değil, fakat niye bu kağıt yeni geliyor borç birikmiş 40 liralık fatura olmuş 2100 TL ondan sonra haber veriyorsunuz. Şubede tek söylenen parayı ödeyeceksin, müşteri hizmetlerine zaten bağlanamıyoruz. Şu an 2 tane hat kullanıyorum 2 'side Vodafone, böyle yapacaksanız kapatalım bunları. Tamam hata bende takip etmedim evet ama borç birikmiş birikmiş o zaman haber veriyorsunuz. Geri dönüş yaparsanız sevinirim, başıma ilk defa böyle bir şey geliyor, ne yapacağız ne olacak bilgilendirirseniz sevinirim.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget