İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom İnternet Nakil Sıkıntısı, Pişman Oldum.

Türk Telekom İnternet Nakil Sıkıntısı, Pişman Oldum.

Kötü bir firma size üye olduğum güne için pişmanım,05.02.2017 tarihinde bir nakil işlemi için başvuru yaptım ve hala nakil işlemim gerçekleşmedi, bununla ilgili nereye başvurmam gerekiyorsa başvuru yaptım ama bir sonuç alamadım. Hukuksal yollara başvuru yapmak için elimden geleni yapacağım ya nakil işlemi gerçekleşir ya da benim taahhüttümü iptal edin, sizin kadar sorumsuz bir firma görmedim, bu kadar sorumsuzluk, müşteri mağduriyeti yeter ya bir daha TTNET ve Türk Telekom'la ilgili hiçbir şey almak ya da duymak istemiyorum bana bir an önce bilgi verin...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget