İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Böyle Bir Kurumsal Firma Olamaz

Vodafone Böyle Bir Kurumsal Firma Olamaz

Vodafone Podium AVM'den hattıma hak kazandığım için telefon aldım satıcı mahir arkadaşa taahhüt olduğunu üst tarifeye geçince cayma bedelinin yansımayacağını ısrarla belirtti ve ilk üç aylık cep telefonu taksitini Vodafone ödeyeceğini belirtti ve şubenin içinde yazı ile bu kampanya vardı fakat ilk faturada 318 TL geldi 196 TL cayma parası ve telefonun ilk taksiti vardı. Çağrı merkezini aradım anlattım bana 48 saat içinde dönüleceğini söylediler. Şubeye gittim tekrar kayıt aldılar. Onlarda bir gün içinde çözüleceğini söylediler. 3 gün oldu hala dönen yok tekrar aradım çağrı merkezinde ki vatandaş sen ödeme yap iade olursa olur diyor böyle kurumsal bir firma olmaz.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget