Yaklaşık 1 haftada çıkar denilen MR raporu, 3 hafta geçmesine rağmen hala yok ve her aradığımda "biz sizi arayacağız" cevabıyla geçiştiriliyorum. Problem ne diye sorduğumda "bizlik bir problem yok, yine de arkadaşlara rica ediyorum, yardımcı olmaya çalışıyorum" deniliyor. Acil bir durum yaşadığım için; bu raporun bu kadar gecikmesiyle durumum çok daha kötü hale geldi.
Yorum Gönder