İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Anı Tour Otel Değiştirdiler İptal Ettim Ama Paramı İade Etmiyorlar.

Anı Tour Otel Değiştirdiler İptal Ettim Ama Paramı İade Etmiyorlar.

19-21 Mayıs Kapadokya turu satın aldım. 5 yıldızlı otel için para ödedim (oteli özellikle seçip-seçtirme imkanı sunuyorlar) . Ardından kendisinin rehber olduğunu söyleyen bir bayan arayıp otelinizi değiştirdik diyor. İşte dananın kuyruğunun koptuğu noktada burası otel de "Şahiner Otel Niğde merkez" Ödediğim fazla ücret iade olmuyormuş nedeni yok yoğunlukmuş yok kalabalıkmış. O zaman 5 yıldızlı otel satın aldırmayacaksınız arkadaşım! İptal ettirdim. Çile bitmedi! 3 haftadır havale yaptığım ücretimi iade etmiyorlar sürekli masallar! Yok yoğunlukmuş yok iade gün içinde kesin olurmuş. Var mı? Hayır iadem hala olmadı. Biri arıyor IBAN var size mi ait bu? Sonra iade? Hala yok. Her yere şikayetimi yazacağım kimseye de önermeyeceğim!

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget