İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Verilerimizin ve Telefon Numaralarımızın Güvende Değil

Türk Telekom Verilerimizin ve Telefon Numaralarımızın Güvende Değil

Cep telefonum üzerinden web sayfalarında araştırma yapıyordum. Reklam olarak açılan yan sekmede 1 saniye içinde Gamipix.com üyeliğim yapılmış. Hiçbir yere ne telefon numaramı yazdım ne de onay verdim. Gelen mesajda Gamipix.com üyeliğimin başladığını haftalık 14 TL ve iptal edilmesi halinde dahi ücret iadesi yapılamayacağı yazıyordu. Olayın hemen ardından BTK ve Avea online işlemlerden şikayet kaydı oluşturdum. Telefon numaramın nasıl öğrenildiğini vesaire bilmiyorum. Avea'dan geri dönüş sağlandığında sanki tüm işlemleri ben yapmışım gibi yaklaşıldı. Çözüm odaklı yaklaşım sergilenmedi. Ben "daha detaylı bir güvenlik araştırması yapılabilir mi" diye sorduğumda olumsuz yanıt aldım. Benim başıma geldi sizin başınıza gelmesin diye açıyorum konuyu. Verilerimizin ve telefon numaralarımızın güvende olmadığını belirtirim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget