İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Güven Varlık Yönetim Borcu Yoktur Yazısı Vermiyor.

Güven Varlık Yönetim Borcu Yoktur Yazısı Vermiyor.

Bir bankada işlem yaparken hesabıma bakıldığında Varlık Yönetim şirketine devrolmuş borcum olduğu söylendi. Bunun üzerine 2008 yılından beri hiçbir işlem yapmadığım HSBC Bank'a gidip böyle bir durum olup olmadığını sordum, beni Güven Varlık Yönetim şirketine yönlendirdiler. Şirket ile görüştüğümde herhangi bir borcum bulunmadığını, bankanın dosyayı sıfır bakiye ile gönderdiği söylendi. Bende bunun üstüne tarafıma borcu yoktur yazısı verilmesini talep ettim. Fakat Güven Varlık Yönetim şirketi sürekli oyalayarak tarafıma borcu yoktur yazısını vermemekte.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget