İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Avea Dakika Bitince Mesaj Yollamıyor...

Türk Telekom Avea Dakika Bitince Mesaj Yollamıyor...

Avea müşterinizim, telefonumun dakika hakkının bitip bitmediğine dair herhangi bir mesaj almıyorum. Dolayısıyla netteki bilgilerinizden yararlanarak hesaplı 300 olarak 5555' e mesaj yolladım. Hesaplı 300 tarifesinde olduğumu ve TL bulunmadığını belirtti yeterli. Bende netten 15 TL ödeyerek bilgi mesajına istinaden hesaplı 300'e yeniden mesaj yolladım. Ancak bu defa 2 kere 9 TL yüklemesi talebi ettiğimi belirterek 18 TL'mi almış (müşteri hizmetlerinizin bilgisine göre) neden bana bilgi mesajı gelmiyor, 9 TL'lik paketi ben niye 18 TL'ye yüklemiş oldum. Diyeceksiniz şimdi kendi hatanız. Siz bize detaylı bilgi yollasanız bizde bunu bugün öğrenip yüklemedik herhalde. Bu mağduriyetimin ivedi şekilde giderilmesini rica ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget