İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Her İki Hattımın Da Faturası Yüksek Gelmiş.

Vodafone Her İki Hattımın Da Faturası Yüksek Gelmiş.

Vodafone kayıtlı 2 faturalı hat kullanmaktayım. Her iki hattımın da faturası yüksek gelmiş. Bilgim dışında 7070/3033 gibi oyun servislerine abone olmuşum. Bu ne saçmalıktır? Fazla kesilen ücretlerin tarafıma iade edilmesini istiyorum. Konuyla ilgili yasal işlem başlatacağım.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget