Vodafone kayıtlı 2 faturalı hat kullanmaktayım. Her iki hattımın da faturası yüksek gelmiş. Bilgim dışında 7070/3033 gibi oyun servislerine abone olmuşum. Bu ne saçmalıktır? Fazla kesilen ücretlerin tarafıma iade edilmesini istiyorum. Konuyla ilgili yasal işlem başlatacağım.
Yorum Gönder