İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Dilek Pastanesi Beykent Şubede Serpme Kahvaltının Yetersizliği

Dilek Pastanesi Beykent Şubede Serpme Kahvaltının Yetersizliği

Beykent şubesindeki Dilek Pastanesi'ne kahvaltıya gittim, serpme kahvaltı istedim, çayı bayat 2 bardak zor çıktı termostan, yumurta kaç günlükse yeşermiş yiyemedim, tatsız, tuzsuz,peynir doldurmuşlar, sadece reçel, kuruyemiş, bal, menemen buz gibi, bu kadar. Bu nasıl çeşit Allah aşkına? Ben de bu sektörde çalışıyorum, hiçbir zaman böyle kahvaltı vermedik. 48 lira hesap ödedim, bir de şaka gibi biz 35 liraya mis gibi kahvaltı veriyoruz, bir daha asla gitmem hiçbir şubesine!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget