Beykent şubesindeki Dilek Pastanesi'ne kahvaltıya gittim, serpme kahvaltı istedim, çayı bayat 2 bardak zor çıktı termostan, yumurta kaç günlükse yeşermiş yiyemedim, tatsız, tuzsuz,peynir doldurmuşlar, sadece reçel, kuruyemiş, bal, menemen buz gibi, bu kadar. Bu nasıl çeşit Allah aşkına? Ben de bu sektörde çalışıyorum, hiçbir zaman böyle kahvaltı vermedik. 48 lira hesap ödedim, bir de şaka gibi biz 35 liraya mis gibi kahvaltı veriyoruz, bir daha asla gitmem hiçbir şubesine!
Yorum Gönder