GM5 Plus kullanıcısıyım telefonum ısınıyor ve kitleniyor teknik servisinize götürdüm yaptık dediler geri verdiler arıza devam ediyor, çok ısınıyor ve kitleniyor (3**** servis raporu), bu cihazı aldığıma bin pişman oldum teknik servise telefon açtım "arıza olunca video çekin" diye dalga geçer gibi yanıt alıyorum, neyle çekim zaten arızalı donmuş açılmıyor,yeni telefon alım onla çekim bari lütfen bu cihaz için yardımcı olun.
Yorum Gönder