Binamızın 10 metre önünden Türk Telekom fiber optik hattı geçmesine rağmen yan binamızda fiber internet olmasına rağmen bizim binamızda internet hizmeti alamıyoruz. Altyapı yok deniliyor, müdürlüğe dilekçe vermeye gidiyoruz, ödenek yok deniliyor. Reklamlar için servet harcayan firmanın 10 metre kablo için ödenek yok demesi ne acı... Belki 6 ay belki 1 sene diyerek resmen kovuluyoruz... İnternetin; elektrik, su, doğalgaz gibi ihtiyaç olduğu bir zamanda nasıl olur da altyapı yok, ödenek bekliyoruz diyebiliyorsunuz sayın yetkili ya da yetkililer? Şikayet etmediğimiz, başvurmadığımız yer kalmadı. Ne yapalım? Toplanıp bütün mahalle televizyon kanallarına mı çıkalım? Bilgi, teknoloji çağından internetsiz kalmak ne acı, ne kötü...
Yorum Gönder