Türk Telekom engelli hat kullanıcısıyım. Hat Babam H**G*** üzerine ama ben kullanıcıyım. Nisan ayında haberim olmadan 3699 Gamifive diye bir siteden oyun oynamak adına onaylama yapmışım ve her hafta faturama ek olarak 5 TL yansıtılmış ve 4 haftada 20 TL gibi bir ücret toplamda faturama yansıtılmış oldu. Ben telefondan ya da internetten kesinlikle oyun oynamayan biriyim ve herhangi bir siteye oyuna vs. onay da vermedim. Tamamen Türk Telekom ve Gamifive 3699 denilen sistemin bir düzeni bu yaşanan. Müşteri hizmetlerini aradım, haberim olmadan onay vermeden üyelik olmuş diyorum fakat "siz onay vermişsiniz" diyorlar. Ben böyle bir şeye onay versem gereken ücreti öderim ama kesinlikle onay vermedim. Faturama yansıtılan 20 TL civarındaki bu bedelin tarafıma iade edilmesini talep ediyorum. Bu konudaki yardımlarınızı bekliyorum.
Yorum Gönder