Devletin element olarak çıkardığı bireysel emeklilikten çıkmamıza rağmen bu ay yine kesilmiş. Şaka mı acaba bu Ziraat Bankası? Bıktım bu bankaların yaptığı saçma sapan işlemlerden. Çıktığım halde kesmişler. İlgili merci neresiyse duyurulur.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Devletin element olarak çıkardığı bireysel emeklilikten çıkmamıza rağmen bu ay yine kesilmiş. Şaka mı acaba bu Ziraat Bankası? Bıktım bu bankaların yaptığı saçma sapan işlemlerden. Çıktığım halde kesmişler. İlgili merci neresiyse duyurulur.
Yorum Gönder