Artık yeter, her gün telesekreter arıyor internet aboneliğiniz durdurulmuştur diye, benim internetim yok bunu anlayın. Tivibu var daha sizin hangi müşterinizim onu bile bilmiyorsunuz. İade ettim kimse almadı. Tivibu 'yu cihazınız kalitesiz. Her neyse beni arıyorsanız bire bir konuşun teleserekreterden değil. Satarken anında getiriyorsunuz iade ederken hiç biriniz almıyor, sadece müdürlük alıyor. Satarken de sadece müdürlük satsın o zaman. Elinize düşen yandı ama sizi İstanbul Ticaret Odası'na şikayet edeceğim ve Hakem Heyeti'ne bildireceğim.
Yorum Gönder