İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Tedaş Kesilen Enerjinin Açılmaması

Tedaş Kesilen Enerjinin Açılmaması

Faturadan dolayı elektriğimiz kesildi. Tüm faturalarımızı ödememize ve her gün onlarca kez aramamıza açma talebinde bulunmamıza rağmen elektriğimiz açılmadı ceza gelmesini kabul ederek 5. gün elektriği açtırdık. Meğerse daha sonraki iki ay süresinde de gelip açma işlemi yapmamışlar ve gelip elektiriğimizi kaçak kullanım nedeniyle tekrar kesmişler, kaçak borcu dahil ödemediğimiz hiçbir borç kalmamasına rağmen elektriğimiz yine üç gündür yok. Diyorlar ki biz kaçak için açma talebinizi oluşturduk bir de faturalarınızı kontrol ettirin diğer tarafı arıyoruz kaçak borcunuz var faturadan dolayı açma talebi oluşturamıyoruz. 3 gündür gitmediğim aramadığım mail atmadığım yer kalmadı. Sizin saçma sapan sistemlerinizden dolayı mağdur durumda kalıyoruz. Ey yetkili şahıs söyleyin ben ne yapmalıyım?

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget