25/03/2017 tarihli vermiş olduğum Kavun kokulu oto kokusu siparişim elime geçtiğinde kokunun kavun kokusu değil kötü bir koku olduğunu gördüm ve firmayı aradığımda isminin E** olduğunu öğrendiğim görevli arkadaş koku işini Ataşehir'de partner firmalarını yaptığını Aras Kargo ile firmadan H** Z*** adına göndermemi bildirdiler. Kargo ile adrese gönderdiğimiz paket bizim kapattığımız şekilde hiç açılmadan ve incelenmeden yapabilecekleri bir şey olmadığı beyanı ile iade edilmiştir. Bizde işlem yapılmadan incelemeden ciddiyetsizce geri gönderilen koliyi kargodan teslim almadık. 2 gün sonra Aras Kargo'dan aradıklarında koliyi karşı tarafında teslim almadığını ve sabah firma içerisinde kötü bir koku oluştuğunu beyan etmişlerdir. Daha önce matbaa işlerinde sorunsuz çalıştığım firma olayı bildirmem için Esin hanıma tekrar dönüşümde telefonuma cevap vermemeleri ciddiyetsizliklerini gösteriyor.
Yorum Gönder