27 Mart tarihinde yaptırmış olduğum spor üyeliğimi 30 Mart tarihinde iptal ettim ve ödediğim ücretin 1 ay içerisinde hesabıma yatacağını söylemelerine rağmen 1 ay 15 gün içerisinde ücretimi defalarca kez aradıktan sonra alabildim. Ayrıca ödediğim ücretten kullanmadığım 2 gün için 20 TL kestiler! Kesilen ücretimin iadesini talep etmek için kayıt bırakmama ve ilgililerle görüştüğümde 20 TL'nin peşine mi düştünüz şeklinde cevap aldım. Şikayetimi hem kurumun kendisine telefonla ulaşarak hem de mail adreslerine yazılı olarak iletmeme rağmen geri dönüş alamadım.
Yorum Gönder