12 Mayıs 2017 'de siteden iki ürün sipariş verdim. Anneler Günü dolayısıyla anneme ve kayınvalideme çiçek yolladım. Gelen ürünleri görünce resmen şok oldum. Sitedeki ürünle ne sepetinin ne de çiçeklerin alakası yok. Bildiğiniz ot yollamışsınız. Bir kez daha aynı hatayı yapmam.
Yorum Gönder