D-Smart'tan TV ve internet aboneliği aldım, interneti bağlamak için yetkililer geldi, aparmandaki kablomun değişmesini gerektiğini söylediler. Elektrikçi çağırıp kabloyu komple değiştirdim. Tekrar D-Smart müşteri hizmetlerini aradım, kabloyu değiştirdim fiber kutusuna bağlanması için yetkililerin (T** T**) gelip fiber kutusuna bağlamaları gerektiğini söylüyorum ama maalesef derdimi anlatamıyorum. Müşteri temsilcisi diyor ki elektrikçi bağlayacak, yav diyorum fiber kutusu kilitli, sadece T** yetkilileri açabiliyor, açamayız kırmamız lazım kutuyu ama derdimi 1 haftadır anlatamıyorum. Hala bekliyorum. Arıyorum müşteri hizmetlerini tamam efendim arayacaklar sizi diyorlar. Cinnet getirip fiber kutularını ve kablolarını parçalayacağım yakında.
Yorum Gönder