Nike Ayakkabının Boyası Attı,Şikayetçiyim. Yaklaşık 2 ay önce Edremit Kipa'dan Nike ayakkabı aldım ürünün boyası attı. Tiny 16:37:00 Paylaş: Twitter Facebook URL Print Email Etiketler: Nike Şikayetler
Yorum Gönder