Avea Türk Telekom faturalı hattan faturasız hatta geçiş için başvuru yapılması için başvuru alınmış, ancak tarafımıza herhangi bir bilgilendirme yapılmadan faturasıza geçirilmiş ve faturaya yansıtılacak faturasıza geçme bedeli olan 20 TL'nin TL olarak hatta yüklenmemiş ve sonucunda farklı bir kuruma geçilmesi sonucu 34.90 TL faturanın zorunlu olarak ödenmesi istenmiştir. Müşteri mağduriyeti vardır ve firma hiçbir şekilde mağduriyeti gidermemiştir. Faturasıza geçiş sebebi ise her ay alınan yüksek fatura bedeliydi. Müşterinin hiç yanında olmayan bir firma.
Yorum Gönder