TV 8 ve Fox Tv yayınlarını akşam saatlerinde kesik ve buzlu alıyorum. Gün içi iyi ne zaman akşam 18.00 oluyor yayın bozuluyor. Firmanın internet sorunu var herhalde ama bana servis yönlendirip ücreti bana yüklemeye çalışıyor,çok saygısızca bir hareket. Oysa çatıda antende sorun olsa D*** kanalımda aynı arıza yapması gerekir. D-Smart kendi bozuk yayınını bana ücretle yaptırmaya çalışıyor utanmadan bir de ayda benden 76 TL para alıyorsunuz. Hemen bu arızayı gidermezseniz yazıklar olsun size büyük firma diyenlere ve bana tavsiye edenlere. Ben 7 senedir D***'ten hizmet alıyorum hiç böyle bir şey görmedim. İnternet için kızım istedi diye size üye oldum olmaz olaydım sinirim bozuldu. Lütfen internet ağınızı ve yayınınızı düzeltin.
Yorum Gönder